Monday, July 2, 2012

Syurga DUNIA ~

Assalamualaikum pembuka bicara... Dah lama tak pergi bercuti. Last sekali aku pergi bercuti ialah di Melaka, 3-4 bulan yang lepas. Aku suka melancong, tapi melancong pada persepsi aku, TAK PERLU SHOPPING BANYAK2 mcm beli keychain 10 kilo, baju 30 helai, tu menyusahkan ABAH kau namenye. hehe.. Tapi setakat aku melancong ni la kan, pemandangan yang paling cantik yang pernah aku lihat ialah dari puncak Gunung errrrr,, ape name gunung kat Langkawi yg naik kerete kabel tu ?? x ingat lorh.. haaa, kat situ la, satu lagi kat Datai... Perghh,, naik gian aku  tengok air laut. hahaha.

 So, entry kali ni ialah pasal tempat-tempat yang indah di dunia ni ataupun dikenali sebagai syurga dunia. Sebenarnya aku kongsi dari sahabat blog lain. X salah kan lau berkongsi. OKAY stop, kite smabung sal entry Syurga Dunia ni ~

Bermulanya ~~~~














yg ni cam lam citer barbie/princess, lawa doe tmpt ni. :)







Subhanallah, cantik nye x terkate bagi aku sebagai seorang hamba Allah di muka bumi ni. Aku cuma mampu pandang, bersyukur atas semua ini, sebab nak pegi ke tempat2 mcm tu, HAMPIR MUSTAHIL la kot. Memandangkan aku ni sebagai seorang pelajar. hahaha. Oh hampir lupe, aku x dapat informasi penuh tentang gambar2 ni semua sebab hanya gambar je yg tuan punye blog post, name tempat dia x tulis. Tapi takpe, x kesah pon sebab aku cuma nak tengok keindahan dia je.. hehehe. olololo so chomell.. *gedik aku. 


chalo ~

No comments:

Post a Comment